NOTICIAS

SMARTPHONEA, ONLINE EROSKETAK EGITEKO GAILU GOGOKOENA

2021eko Gabonetan, online salmenten %43a gailu mugikor adimendun batetik egin ziren. Ipar Amerikan online saltzen duten konpainien Top 1.000rako, webgunerako trafikoaren batez bestekoa %65,0koa izan zen, 2020an %62,1ekoa eta 2019an %58,2koa. Kalkuluen arabera, 2022an online erosketak %30 eta %50 artean haziko dira. Ongi etorri mobile commerce-ra (mCommerce). Datozen lau urteetan ere hazkunde handia izango dela dirudi. Izan ere, 2025erako, AEBetako salmenta guztien %10,4 baino gehiago izatea espero da, pandemiaren aurreko parte-hartzea bi eta erdi aldiz baino gehiago.

Horren guztiaren ondorioz, aplikazio mugikorrek lehentasuna izan behar dute 2022an retailerrentzat (merkatarientzat). Zuzeneko bide bat behar dute kontsumitzaile horrekin konektatzeko, eta ez soilik sare sozialen mende egoteko. Aurreko sarreretan esaten bagenuen kontsumitzaileekin sare sozialen bidez konektatzeko joera hazi egingo zela 2022an, kontua da erabilera hori litekeena dela mugikorretik egitea. Baina ez dira sare sozialak bakarri erabiltzen. Produktu eta zerbitzuen webguneak, mugimendu eta aisialdi pertsonaleko Zerbitzuak, etab. Horregatik, merkataritza orok egin behar duen galdera, mugikorraren testuinguruan, ea estrategia eraginkor bat duen estrategia izateko da. Eta horrek ez du esan nahi negozioaren aplikazio mugikor bat eduki behar denik, baizik eta mugikorretik sartzen den lekuetan egon behar dela  (Google Maps, Amazon, sare sozialak, konparatzaileak, etab.)

keyboard_arrow_up