NOTICIAS

PROBALEKU BIRTUALAK TENDENTZIA DIRA

Probaleku birtualek albiste asko sortzen jarraitzen dute. Badirudi 2022ko beste joera bat bihurtzen hasi direla. Funtsean, ingurune birtual bateko probaleku bat produktu batekin kontaktu fisikorik ezarri gabe elkarreraginean aritzearen sentsazioa sentitzea ahalbidetzen duen edozein teknologia da. Errealitate areagotuaren gorakadaren aurrean (objektu digitalak gehitzea ingurune fisiko bati) eta errealitate birtualaren aurrean (ingurune erabat birtualak), normala da enpresak teknologia horiek erabiltzen hastea bezeroen eta erabiltzaileen esperientzia hobetzeko.

Zentzu honetan, Walmartek “aukeratu nire modeloa” kaleratu du. Probaleku birtuala da, eta adimen artifizialaren bidez, eredurik onenak zehazten dira, kontsumitzailearen itxura eta gorputz mota kontuan hartuta. Inguru digitaletan aspalditik ari dira Lookiero eta Coomo egiten. Inditexek berak, Pull & Bear bidez, oinetakoak probatzeko sistema bat integratu du Errealitate Gehituaren bidez. Amazonen, litekeena da “zure logelan ikusi” funtzioa probatu izana. Mugikor baten kamera Amazonen kontsultatzen ari zaren produktua kokatu nahi duzun etxeko lekuan kokatzeko aukera ematen du. Beste probaleku birtual bat. Aukerak zabaltzen ari dira, eta, beraz, agerikoa dirudi erosketa-uneetan erabiltzaileei eta bezeroei ematen diegun informazioaren gorakadaren urtea dela.

keyboard_arrow_up