NOTICIAS

ERREALITATE AREAGOTUA ETA HAREN AUKERAK

Walmart, banaketa-kate handia, Retail berritzeko prozesuaren buru izaten jarraitzen du. Duela egun batzuk, Snapchatekin elkarlanean hasi zen, eta, bertan, errealitate areagotuaren bidez, bere linealetako produktuak nola prestatu erakusten zuen. Hau da, esperientziak produktu edo zerbitzuaren erosketa arrastatzea, konpainia askok historian zehar teknika hori asko landu baitute.

Teknologia horiek bezeroaren esperientzia hobetzeko eskaintzen duten gaitasun hori, berriz ere, erosketa-prozesua hobetzeko elementu gisa nabarmentzen da. Izan ere, elikaduratik fashionera joanda, erosleen % 71k faltan sumatzen du haien neurria egiaztatu ahal izatea. Horregatik, aldagela birtualak ezinbesteko tresna bihurtu dira, kontuan hartuta tamaina-arazoak askotan itzulketak eragiten dituztela.

Errealitate areagotuak ingurune fisiko bat objektu birtualekin konbinatzea ahalbidetzen du. Errealitate birtualaren (mundu guztiz berriak birsortzea behar duena) edo hibridoen (aurrekoa partzialki) alternatibak baino askoz merkeagoa da. Gainera, gailu mugikor arrunt batekin, edozein ingurunetara sar daiteke. Horregatik, Snapchat (gaur egun Snap) bezalako sare sozialetako konpainiek horren aldeko apustua egin dute. Badakite oraindik ez dagoela aukera horiek biltzen dituen aplikazio handirik pertsonaren erosketa-esperientzia edo aisialdia hobetzeko; beraz, nor izango da lehena? Bien bitartean, berrikuntza handia ikusiko dugu, ziur aski.

keyboard_arrow_up