NOTICIAS

AIPAMENAK, HOBETZEKO ELEMENTU GISA

Ikerketa honen arabera, erosleen %70 prest dago denda fisiko batean gehiago gastatzeko Interneten aipamen positiboak irakurri badituzte. Bestalde, McKinseyren beste artikulu honen arabera, marka askok erreseinak erabiltzen dituzte produktuak etengabe hobetzeko. Hau da, etengabeko berrikuntza-prozesua. Zehazki, azpimarratzen du: “izarren sailkapenetan izandako aldaketa txikiek salmentaren hazkundea eta produktuekiko gogobetetzea bultza dezakete, % 30etik % 200era bitarte, kategoriaren arabera. Eskalako aldaketa horiek bultzatzeak ikuspegi berria eskatzen du.”

Eta zer gomendatzen da erreseina horiek emaitza on horiek eskaintzeko? Produktuen hobekuntzan asko inbertitzea (gero eta obsesio handiagoa dago produktuarekin), hornitzaileekin estuago lan egitea (hobekuntza nabarmenak sartzeko), bezeroaren esperientzia hobetzeko produktuen erreklamazioak birplanteatzea, produktuaren presentzia digitala eta bezeroaren feedbacka ikusaraztea eta lan horren eragina eskalatzea, besteak beste, McKinseyren artikuluaren arabera.

Azken batean, kontua aipamenak erakundearen prozesuetan estrukturalki txertatzea da.

keyboard_arrow_up