NOTICIAS

TikTok-eko ERABILTZAILEAK AKTIBOAGOAK DIRA ETA ERAGIKETA GEHIAGO EGITEN DITUZTE

Duela egun batzuk TikTok erabileei buruzko datu batzuk argitaratu ziren, eta honek gogoeta eragin beharko luke edozein erakundeetan. Inori ez zaio ihes egiten, TikTok Social Commerce plataforma bihurtu baita (erosketa soziala, lagun edo ezagunen artekoa). Facebookek edo Instagramek bezain erabiltzaile base handia ez duten arren, bere erabiltzaileak aktiboagoak dira eta Meta taldeko alternatibenak baino eragiketa gehiago egiten dituzte. Horrek agerian utz dezake Metak taldearen markak erortzen ari direla (metaversoan egiten duten mugimendua logiko bihurtuz), edo TikTokek benetan ondo lantzen duela aktibazio soziala.

Izan ere, ikerketa honen datuak eskuan, ikus dezakegu nola TikToken erosten duten pertsonek, beste plataforma sozialetako erosleek baino maizago nabigatzen eta erosten dituzten produktuak. Zure enpresa TikToken presentzia aktibo eta eraginkorra lantzen ari al da? Agian unea da. Hilabete batzuen buruan, datu horiek guztiek ezagutzen dituztenean, saturazioa handiagoa izango da. Izan ere, plataforma sozial eta digitalekin historia beti bera da: arreta erakarri behar da beste batzuek zugatik egin baino lehen.

 

keyboard_arrow_up