Momentuko espiritual (alemanek zeitgeits deitzen dutena) aro jakin bateko giro kultural edo intelektualari egiten dio erreferentzia. Hori, merkataritzak hiriko kulturarekin duen harremanean isla daiteke, bere bezero potentzialarengana hurbiltzeko. Historikoki, joera horiek bideratzen zituzten aldizkari espezializatuetan oinarrituta egin da. Hala ere, artea, kultura eta joera diren gaiak (gaur egun trending topics deitzen ditugunak) gero eta arinago eta errazago aurki daitezke sare sozialetan. TikTok aplikazioa irekitzea besterik ez dago, adibidez, jendeari (bereziki gazteei) zer gustatzen zaien ulertzeko. #ctangana traolak, adibidez, 230,4 milioi bistaratze biltzen ditu aplikazioan.
Zure saltokiak sare sozialetan une honetan joera dena entzuten al du? Gutxi hitz egin da horretaz. Baina entzute digitala gero eta garrantzitsuagoa da, entzuleekin konektatzeko aukera gal ez dadin. Dena testuinguru kultural batean sortzen da. Salmentak jaisten ari direla nabaritzen baduzu, agian lehen gogoeta bat izango litzateke uneko joerekin bat etortzea. Eta ez da bakarrik influencers lankidetza buruz hitz egin (ez da pertsona ospetsuekin nahastu behar). Agian, baita haiekin produktu-lankidetza bat egitean ere. Protagonistaren katxetaren arabera, lankidetza bat 10.000 euroren artean kosta dakioke enpresari Instagrameko post batengatik, eta milioi bat euro baino gehiago telebistako iragarki batengatik. Katxe txikiagoko artista bat 30.000 eta 50.000 euro artekoa izan daiteke akzio bakoitzeko. Bina gero mikro-influencer-ak daude: inpaktu lokalagoa duten pertsonak, mila edo bi mila jarraitzaile pasatxo dituztenak, baina, era berean, tokiko komunitatean eragina dutenak. Eta kultura horrekin konektatzeko aukera ematen dute. Agian, produktuaren erabileraren truke edo unitate baten opariaren truke, zure marka une horretan zure komunitatean joera denarekin erlazionatzea.