NOTICIAS

BILKETA-PUNTUAK

Duela gutxi arte, bilketa-puntu bihurtzeko aukera ez zen tokiko saltoki batekin lan egitean maiz agertzen zen kontua. Baina pandemian merkataritza elektronikoak izan duen hazkundearen ondorioz, gero eta enpresa gehiago ari dira baloratzen. Arrazoia, bezeroak eskatzen duen zerbitzua da. 2017ko azterlan batean esaten zen ecommercen huts egindako banaketen % 90 hartzailea ez egoteagatik izan zirela. Izan ere, entregatzeko eta biltzeko aukera gutxi izatea ere puntu garrantzitsua da online erosteko orduan.

Eta zer ekarpen egin dezake tokiko saltoki batek errealitate horren aurrean? Ordutegiaren zabalera eta bezero batek banaketan eskatzen duen adeitasuna dira bi elementu nagusiak. Balio-proposamen horrek diru-sarrera gehigarriak dakarzkio saltoki bati, bai eta bisitari-fluxuak ere; izan ere, helburu oso praktiko batengatik (produktu bat biltzea) hurbiltzen badira ere, bisitatzen duten merkataritzari ere arreta eskainiko diote, noski. Bestalde, beste zerbitzu bat gehiago izan daiteke, saltoki bati bere eskumenetik bereizten lagunduko diona. Saltoki batek bezeroak biltegiratzeko eta kudeatzeko espazioa baino ez du ekarri behar. Bide horretan, denda elektroniko handiek kanal fisikoarekin integratzen nola lan egiten duten ere ikasi ahal izango du, eta, beraz, eraldaketa digitaleko planetarako lagungarria izan daiteke hori.

Tokiko merkataritzako bilketa-puntu gehienak, pakete soltekoak dira. Hala ere, gero eta gehiago ikusten da takila automatikoen erabilera. Modalitate honetan, dendan leihatila batzuk daude, eta bezeroak leihatila-zenbaki bat eta gako bat behar ditu, merkatariaren esku-hartzerik gabe, bidalketa jasotzeko.

Saltoki bat bazara eta alternatiba hau baloratzen ari bazara, uste dugu ona dela zure denda kokatuta dagoen auzoari buruz galdetzea. Zenbat eta egoiliar gehiago, orduan eta aukera gehiago aukera hori aztertzeko.

keyboard_arrow_up