NOTICIAS

AMAZONEN A9 ALGORITMOA

Amazonen A9 algoritmoaren bilakaera ulertzea modu egokia da merkataritzan bilaketaren sektoreak eskainiko dituen berrikuntzei buruz eguneratuta egoteko. Ez dezagun ahaztu, azkenean, Amazonen algoritmoa dela produktu bati buruzko informazioa lortzeko sarrera nagusia (ez da nahitaez erosi behar). 2011tik gaurdaino A9ren patente guztiei begiratuta, badirudi irudien bidezko bilaketak, errealitate areagotuak eta ahotsaren bidezko interakzioak markatzen dutela bidea.

A9 erabiltzaileek Amazonen Erosketen App-aren bidez ateratzen dituzten irudiak gero eta gehiago ulertzen saiatzen da. Eta, gero eta irudi-formatu gehiago sartzen ari da bilaketetan. Era berean, irudi batean “item of interest”-ak identifikatzea ahalbidetzen duten patenteak lantzen ari dira, A9k irudi bati buruz erabiltzaileari egiten dizkion iradokizunen parte izan daitezen.

Bestalde, bilaketetan errealitate areagotua duten produktuak erakusteaz gain, errealitate areagotuko 3Dko objektuen eredu multidimentsionalak irakasteko aukera ematen duten patenteak lantzen ari gara, non bezeroak gehien interesatzen zaiona aukeratu ahal izango duen. Badira, halaber, erabiltzaileek bilatzen dutena RA bidez fintzeko edo produktuaren RAak erakusteko patenteak, produktuaren argazki batekin edo barra-kode batekin bilatzeaz gain, produktuaren packagingaren argazki batekin ere bilatzen dituztenak.

Azkenik, ez da harritzekoa, etxeak Alexa ahots-gailuekin bete ondoren (dozenaka milioi saldu dira eta Prime Days edo Black Fridayko Best Seller direlarik), Amazon ahots-bilaketetan lanean aritzea. Hau da, erabiltzaileari plataformarekiko interakzioa erraztean.

keyboard_arrow_up