Shein (“She In”), albiste izan da azkenaldian kontu askorengatik. Komunikabideetan estali ohi diren logika ekonomikoen aurrean, titularrek, beren balioa (kotizazio eza, oraindik pribatua baita) Inditex eta H&M-ren batura baino handiagoa dela aipatu dute, baina merkataritzaren munduan duten historia eta berrikuntza askoz haratago doala.
Arropa marka bat da, online baino saltzen ez duena. Produktu sorta bat oso prezio eskuragarrian (7,5 €-ko batez besteko prezioa) eta moda ultra-azkarraren filosofiarekin (500 erreferentzia berri egunean!). Baliteke hemen egotea elementu bereizgarri nagusia. Nola integratu “azkarra” balio-kate batean. Eta hemen palanka digitalek funtsezko papera betetzen dute. Izan ere, sare sozialetan agertzen den edozein joera azkar harrapatzeko antolatutako konpainia da. Horretarako, hashtag-ak erabiltzen ditu (erabiltzaileak gai horren inguruan elkarrizketa bat antolatzeko jartzen dituen etiketak). “Haulshein” eta “sheintryonhaul” traolak 712,5 milioi eta 514 milioi bistaratze dituzte, hurrenez hurren. Interneten, haul bat bideo aurkezpen bat da, eta duela gutxi erositako produktuen berrikuspen bat. Etiketa horiek influencer-ekin landuz, eta TikTok (ikus-entzunezkoen erregina absolutua) eta Instagram ardatz dituen estrategia digitala edukiz, ikusten baduzu biral egiten dena eta jendeari gehien gustatzen zaiona, eta fabrikazio-kate arin eta azkar bat baduzu, produktu horien merkatua egun batzuetan urpean utz dezakezu. Hori Shein da. Eta horrek sare sozialak ez direla saltzeko leku bat bakarrik, baita joerak harrapatzeko ere erakusten du.