Oliver Wymanen txosten baten arabera, 2005etik, mundu mailan txikizkako salmentarako erabilitako azalera egonkortu egin da. Establezimendu kopurua berdin mantentzeak ez du esan nahi ezer aldatuko denik. Aitzitik, irekitze- eta ixte-prozesu ugari daude. Izan ere, merkataritza elektronikoa da, paradoxikoa badirudi ere, tokiko merkataritza fisikoaren bultzatzaile nagusia. Internet balizko kontsumitzaile eta bezero asko erakartzeko gune gisa ulertu behar dugu. Baina, gero, aurrez aurreko esperientzia bat nahi dugu erosketa amaitzeko. Dagoeneko ez dugu denda hainbeste nahi deskubritzeko (horretarako dago Internet), baina bai erosketa esperientzia berri bat izateko. Ildo horretan estrategia omnikanal onenak dituzten herrialdeek etengabe ikusten dute Internet bidezko salmentak hazten ari direla.
Datuek abalatzen dute joera hori, Consumer Pulse txostenaren arabera, gutxi gorabehera pertsonen erdiek online nahiz dendan erosten dute. Hala ere, denda fisikoak erosketa gehienak ordezkatzen ditu oraindik. Bestalde, online erosketekiko gogobetetasuna denda fisikoen mailan dago. Horrek esan nahi du erosketa-esperientzia ona dela bi munduetan. Hala ere, online erosketak ugarituko direla dioten pertsonen kopurua gutxitzen ari da. Hau jendea dendetara itzultzen ari dela esatera dator.
Azken batean, portaera omnikanala pandemiaren ondorengo mundu honetan finkatuko da. Googlek bere lehen denda fisikoa ireki du New Yorken. Gailu mugikorrak eta bestelako gai elektronikoak salduko ditu (Fitbit eskumuturrekoak, Nest produktu domotikoak, etab.). Badirudi, nolabait, Applek duela urte asko hasi zuen estrategia errepikatzen ari dela, eta Amazon ere bultzatzen ari dela (liburu-denda fisikoekin, supermerkatuekin, lau izar baino gehiagoko produktu hautatuen dendekin edo dagoeneko ile-apaindegiekin). Erosteko erabakia hartu aurreko esperientziak sortzea da, antza, apustu horien atzean dagoena.
Fisikoaren eta digitalaren arteko eztabaida dikotomia faltsua da. Bezeroari balioa eta hurbiltasun-zerbitzua proposatzea da garrantzitsuena.