NOTICIAS

ZER EZKUTATZEN DA ORGA BATEN ALBORATZE-TASAREN ATZEAN?

Kontsumitzaileen % 65ek onartu du erosketa-orga utzi duela noizbait. Bertan behera utzitako orga bat amaitu gabeko erosketa bat da, non bezeroak produktu bat erosteko duen asmoa nolabait “azaldu” duen (produktu bat organ utzi du), baina ezagutzen ez den beste arrazoiren batengatik, ez da amaitu (ordainketa-prozesua, gastu logistikoak, etab.).

Une honetan, badirudi inflazioa dela kontsumitzaileen erabaki askoren arrazoi nagusia, eta badirudi bidalketa-gastuak direla fenomeno hori gehien azaltzen ari direnak. Azken hilabetean sindrome hori jasan duten kontsumitzaileen % 36k ustekabeko eta bidalketa-kostu handiekin aurrez aurre jarri dituzte erosketaren azken txanpan. Gehien laguntzen duen bigarren faktorea erosketari aplikatu ezin zaizkion kupoiak edo deskontu-kodeak erabiltzea da (% 26). Beste % 25ek orga abandonatuta uzten du, transakzioa kitatzeko proba bat egiten ari zelako. Kontsumitzaileen % 20k, halaber, erosketa eten du, eskatutako gaiak stocketik kanpo zeudelako. Abandonu-tasak handiagoak dira smartphone-etan ordenagailuetan baino. Izan ere, «Checkout» prozesuen % 55,5 mugikorrean gertatzen diren arren, prozesu horien % 50,1 baino ez dira osatzen.

Datu horiek pentsarazi beharko ligukete, erosketa-orgetan bezeroak erosteko asmoei buruzko informazio asko izateaz gain, salmenta-bolumen handiagoa erregistratzeko eta gure bezeroak hobeto ezagutzeko aukerak ere baditugula. Horregatik, abandonatutako orgen kudeaketa ere garrantzitsua da edozein saltokitarako.

keyboard_arrow_up