NOTICIAS

RETAILARI BURUZKO ANALISIAREN 8 ITEM

2PM enpresak, Deloitterekin batera, retailari buruzko azterketa aurkeztu du. Dokumentuaren puntu nagusiak hauek dira:

  1. Marken helburua erabiltzaileekin salmenta-kanal propioa garatzea izango da. Apustu honetan nabarmentzen den bat, askoren artean, Nike da. Bere estrategia eta planen arabera, 2027. urtean %70 zuzenean saltzen zaie erabiltzaileei.
  2. Interneten jaiotako markek presentzia fisikoa handitzen jarraituko dute (dendak kaleetan). Badirudi retail fisikoa kate handietan kontzentratuko dela. Marka tradizionalek duela 20 urte ireki zituztenak baino gutxiago izatea ere espero da. Horrek hirietan espazio huts asko egon litezkeela esan nahi du.
  3. Apple-en eta Google-en mugikorreko pribatutasun-aldaketek, Facebooken eta publizitate-ereduan ez ezik, ingurune horretan bezeroak erakartzean ere izango dute eragina. Hobeto informatu beharko da, eta edukien estrategiak egin, erabiltzailea benetan erakarrita senti dadin.
  4. Horregatik, bezeroak eskuratzeko kostuak handitu egingo dira. Normala da horregatik enpresa digitalak egotea komunikabideak erosten: Hubspot theHustlerekin, Stripe Indiehackersekin, etab.
  5. Ordainketak finkatu beharreko industria dira oraindik. Horregatik, hazteko aukerak daude. Merkataritzak ordainketa-sistemak ondo aprobetxatu ditu beti, fidelizazio-txartelekin egin zuen bezala.
  6. Banaketako enpresa handienak, Amazon eta Walmart kasu, besteekiko menpeko sistema logistikoekiko esposizioa murriztuko dute, beren garraio-sarea indartuz. COVID-19ak azaldu duenez, besteekiko mendekotasunak kostuak merketu ditzake epe laburrean, baina ziurgabetasun maila handia adierazten dute epe ertainean.
  7. Merkataritza-guneak merkataritza elektronikoa banatzeko (zuzeneko logistika) edo produktuak itzultzeko (alderantzizko logistika) zentro bihur daitezke. Erakusleiho birtualak ere izan litezke.
  8. Marka komertzialek metaversoak eta kriptodibisek nola eragin diezaieketen aztertzen hasi behar dute.
keyboard_arrow_up