NOTICIAS

ONLINE EROSTEKO OHITURAK

IAB Spainek Espainiako merkataritza elektronikoa aztertzen duen E-commerce 2022 azterlana aurkeztu du egunotan. Kontuan hartu beharreko ondorio garrantzitsu batzuk ematen ditu

 

  • Online erosleen kopuruak nabarmen egin du gora, 24,7 milioi espainiar izatera iritsiz. Espainiako biztanleriaren erdia baino gehixeagoz ari gara.
  • Erabiltzaileek batez beste 2,8 aldiz/ hilean erosten duten online, eta batez besteko gastu-tiketa 69€koa da. Beraz, erosketa errepikakorra da eta zenbateko handiak ditu.
  • Erabiltzaileak zerbitzuarekin guen gogobetetasunak gorantz jarraitzen du, 10etik 8,2ko balorazioarekin (7,8 2021ean). Hau da, badirudi erosketa-esperientzia arreta-gune garrantzitsua dela oraindik ere gure online dendan egin daitekeen erosketa hobetzeko.
  • Online erosleen %60 Amazon edo AliExpress bezalako Marketplazeetara joaten da produktuen informazioaren erreferentzia gisa. Hau da, Marketplace batean egon edo ez, erosketaren ikuspegitik ebaluatzeaz gain, informazioa lortu behar da, gure dendan bertan eros gaitzaten.
  • Entretenimendua/Kultura (%59), Moda (%56) eta Teknologia/Komunikazioa (%56) dira gehien erosten diren produktu-kategoriak. Hala ere, beste kategoria batzuk hazten hasi dira, eta, beraz, interesgarria da beste sektore batzuetako hazkundea ikustea.
  • Ordenagailua da online erosteko gailu Nagusia (%79), ondoren smartphonea (%59) eta tableta (%15) daude.
keyboard_arrow_up