NOTICIAS

MODAREN ASTEA METAVERSOAN

Duela egun batzuk, Mangok Decentralandeko modaren astean Metabersoan egongo zela iragarri zuen. Esaldi honetan dagoeneko azaltzea merezi duten hainbat gai daudela uste dut. Lehenengoa metabersoa da: jendea aktibo digitalak erosten eta harremanetan dagoen mundu hori da. Bai, marka batzuek, produktu fisikoarekin batera, beren erreplika digitala NFT moduan saltzen dute, hau da, eros ditzakezun aktibo digital bakarrek (arroparen jantzi fisikoa balitz bezala) jasotzen duten izena. Mangoren kasuan, “Mango Metagirl”, “Mango Ad Astra” eta “Hanna in the Clouds” sortu ditu, hurrenez hurren. Jantzi horiek OpenSea plataformara ere igoko ditu, NFTen marketplazerik garrantzitsuenetako batera.

Mugimendu horiek aro batekin lerrokatzen dira, non kulturak, benetakotasun eta originaltasunarenak, adierazteko modu ezberdinak bilatzen dituen. Mugimendu horiek kanalen eta kolaborazioen ekosistema indartzen dute, zeinetan edozein enpresak presentzia digitala oinarritzen duen, eta, aldi berean, berrikuntza digitalaren eta bezero-komunitatearekiko harreman estuaren aldeko konpromisoa berresten dute. Izan ere, gero eta jende gehiago dago metabersoaren barruan jarduera digitaletara joaten.

Eta zein da edozein saltokirentzat erronka? Eduki digitalaren garapena. Horregatik ari dira hazten animazioaren eta arte digitalaren inguruko ezagutzaren adarrak. Etorkizunean ingurune birtuala (digitalaren sinonimoa ez dena) ingurune digitalari eta fisikoari gehitzea ahalbidetuko diguten proiektu berriak garatzea funtsezkoa da konpainientzat.

keyboard_arrow_up