NOTICIAS

BIHURKETA-TASA

Konbertsio-tasa lineako denda baterako webgunea bisitatzen duten erabiltzaileen kopurua eta nik nahi dudan helburua lortzen duen zenbakia (hortik “bihurketa” terminoa) erlazionatzen dituen metrika bat da. Helburu hori zure datuak uztea (lead) izan daiteke, erosi nahi dudana erostea (saltzea) edo nire marka (branding) ikusaraztea. E-commerce baten estrategien emaitza zehaztasunez azaltzeko eta non hobetu daitekeen ulertzeko adierazlea da. Izan ere, espero diren datuak lortu ezean, hobekuntzak online denda batean lortzen dira.

Beraz, zure online dendak duen bihurketa jakitea eta denda bakoitza nondik datorren jakitea da helburu nagusietako bat. AEBetako laugarren hiruhilekoko datuen arabera, mahaigaineko ordenagailuek edozein gailuk baino bihurketa-tasa altuagoa izan zuten, % 3,8. Tabletek % 3,2ko tasarekin jarraitu zioten, eta telefono mugikorrek % 2,3ko tasa nabarmen baxuagoa izan zuten. Azken zifra hori deigarria da; izan ere, online egindako erosketa-saioen % 67 telefono mugikorretan hasi ziren, eta soilik % 31 mahai gaineko ordenagailuetan. Orgari produktu bat gehitzeko prozesuak % 12,5 eta % 13,5 artean zeuden, gailuaren arabera, baina erosleek % 77,5ean utzi zituzten orgatxoak.

 

 

keyboard_arrow_up