Amazonek duela urte askotatik aipatzen duen zerbitzu bat abiarazi du. Store Analytics deitu dio, Amazon Go eta Amazon Fresh dendetako produktuei eta publizitate-kanpainei buruzko informazioa lortzeko. Hau da, beren denda fisikoetan produktuak saltzen dituzten markek beren produktuak deskubritzeko, kontuan hartzeko eta erosteko moduari buruzko xehetasunak eskuratu ahal izango dituzte. Horrek, jakina, hautaketarekin, sustapenekin eta publizitate-kanpainekin zerikusia duten erabakien berri ematen lagunduko die. Datu erantsiak eta anonimoak izango dira, beren produktuen errendimenduari buruzko batezbestekoak, ehunekoak eta sailkapenak dituztenak; beraz, pertsonen pribatutasuna ere babestuta geratuko da nolabait.
Datuaren erabilera, enpresen arteko harremanetarako tresna gisa, gero eta handiagoa da. Amazon bezalako enpresa omnikanal batek bere dendetan gertatzen denari buruzko ezagutza zabala izatea publizitate-enpresa nagusien (Google, Facebook, etab.) eta beste banaketa-enpresa batzuen aurka lehiatzeko modu gehigarri bat besterik ez da. Beharrezkoa al da edozein saltokitan zure datuak aprobetxatzea? Zalantzarik gabe. Baina ez nahitaez, ikusten dugun bezala, horiek salduz. Izan ere, aro digital honetan, askotan, negozioa ez da zuzenean imajinatzen duguna, egiten duguna indartzea baizik.