Salmenta-kanalen kopuruak, batez ere kanal digitalean, nabarmen egin du gora azken urteotan. Arazoa da produktuen jabe diren enpresa askok banaka kudeatzen dituztela. Hau da, alde biko harremanak sortzen dituzte, informazio eguneratua mantentzeko eta bezeroari esperientzia paregabea eskaintzeko arazo nabariekin. Raconteurren Future of Retail (El futuro del retail) txostenaren arabera, online bisitatzen zaituzten 100 erosletik 70 erosi gabe joaten dira. Xehetasun txikienek, hala nola gaizki kokatutako irudi batek, aldez aurretik lortutako beste batekin koherentziarik ez duen prezio batek edo produktuaren deskribapen engainagarri batek, hainbeste ahaleginekin irabazitako bezeroen konfiantza suntsi dezakete.
Testuinguru horretan sortu da P2C kudeaketa deritzona (Product-to-Customer), produktuen datuek duten ibilbidea arintzen duena hornitzaileen eta erosleen artean mugitzen diren heinean. P2C kudeaketa horrek erakunde baten barruan 50 aplikazio desberdin izateko beharra ezabatzen du. Horrela, datua eguneratuta geratzen da kanal propioen artean (online denda propio batean edo sare sozialetako salmentarako soluzioren batean izan daitezkeenak), eta, beraz, hirugarrenen hedabideetan izan daiteke, hala nola market place batean. Hor, besteak beste, Espainiara indartsu iristen hasi den Mirakl bezalako tresnak nabarmentzen dira.