Kantarrek Espainiari buruz emandako datuen arabera, FMGC (berehalako kontsumoko ondasunak) sektorearen proiekzioa egin daiteke Espainian 2022an. Sektorean nolabaiteko normaltasunera itzultzea espero da. Baina, aldi berean, inflazioak, OOHren gorakadak (out-of-home publizitatea) eta merkataritza elektronikoaren sendotzeak markatuko dute. Sektorea 76.600 milioi eurora iritsiko da, 2019an lortutako balioa baino pixka bat gorago. Badirudi hiru ezaugarrik definitzen dutela sektorea eta 2022ko egungo kontsumitzailea:
- Online erosketak geratzeko iritsi dira. Beraz, badirudi tendentziak enpresak gonbidatzen dituela beren estrategia digitalak modu masiboan zabaltzera.
- Erosketetan errepikapen gutxiago, baina batez besteko saski altuagoarekin. Retailerrak bere bezeroen oinarria hobeto aprobetxatzean oinarritu beharko ditu bere estrategiak. Amazon bera ere, dirudienez, lehendik zeuden bezeroak fidelizatzen ari da, berriak harrapatu beharrean.
- Urrutiko lana eredu iraunkor gisa finkatu da biztanleriaren % 5 eta % 10 artean. Hori dela eta, kontsumitzeko aukera berriak agertuko dira, batez ere etxean jateko aste erdiko otorduetan.
Hala ere, azken gertakarien arabera, badirudi 2022a inflazioaren hegazkortasunak eta energiaren prezioek markatuko dutela. Prezioen igoera horrek fabrikatzaileei eta banatzaileei eragiten die, eta, jakina, azken kontsumitzaileari transmititzen ari zaizkio. Horregatik, prezioen kudeaketak zehaztuko du eragileen errendimendua.