Bihurketa-tasak, askotan, online denda baten eraginkortasuna berrikusteko adierazle nagusietako bat bezala erabiltzen dira. Webguneek egin ohi duten galdera adierazle horren balioa handia edo txikia den da. Urtearen hasieran, estrategia digitala egiten denean, marketin digitaleko taldeek lortu nahi duten bihurketa-tasaren helburuaren helburua finkatzen dute.
Bihurketa-tasak gure webgunean bilatzen dugun helburua (erosketa bat, datuak jasotzea edo bideo bat ikustea) lortzen amaitzen duten pertsonak neurtzen ditu, bisita guztien artean banatuta. “Bisita” kontzeptua ere polisemikoa da: erabiltzaile batek hainbat saio edo bisita egin ditzake. Baina zifra edozein dela ere, garrantzitsuena gure webguneko bisita baten portaeraren eraginkortasuna ulertzea da.
Erreferentzia bat izateko, Smart Insights webgunean sektoreka erreferentziazko balio nagusiak zeintzuk diren bildu dute. Zure kontsulta erabiltzaile digital prototipikoaren portaera ulertzeko puntu objektibo bat izateko balio du.