Merkataritza elektronikoaz ari garenean, askotan pentsatzen dugu prezioa, ordainbideak eta aukera logistikoak direla gure bezeroen erabakia gehien baldintzatzen duten faktoreak. Bereziki prezioari dagokionez, askotan nahastu egiten da gure bezeroentzako elementu erabakigarri gisa. Hala ere, gero eta gehiago dakigu produktuaren deskribapen ona ez izateak edo kalitate eskaseko irudiak erakusteak duen pisu erabakigarriari buruz.
Izan ere, mundu digitalean gutxien ezagutzen den portaeretako bat da bezero batek erosi nahi duen produktua ikertzen ematen duen denbora garrantzitsua. Antzina produktu bat ezagutzeko dendarako desplazamendu fisikoak zirenak, gaur egun prozesu erabat digitalak dira. Horregatik da hain garrantzitsua produktuaren erakusleiho on bat edukitzeari denbora eskaintzea, bai deskribapenari dagokionez, bai ikusmenari dagokionez. Hau, askotan, ondorengo erosketa fisikoaren aurrekoa da dendan. Estrategia omnikanalei buruz hitz egiten dugunean, askotan, ikusten denez, bezeroaren portaera kanal fisikoetan eta online kanaletan ulertzea bezain erraza izaten da.
Bide batez, non da probableagoa bezeroak erosi aurretik produktuak ikertu eta alderatzea? Begira dezagun hurrengo grafikoa. Oso interesgarria da, halaber, gure produktuen erakusleihoa prestatzen denbora non inbertitu erabakitzeko.