NOTICIAS

ITZULKETA POLITIKA ETA BIDALKETA GASTUAK, ONLINE EROSKETAREN BALDINTZATZAILEAK

Badakigu espainiarren %40-50ak online erosten duten artikuluren bat itzultzen dutela, ONTSI inkestaren baten arabera. Bestalde, Sendcloud azterlan baten arabera, Espainiako 10 kontsumitzailetik 7k beti egiaztatzen dute produktu bat itzultzeko politika erosketa erabakia hartu aurretik. Ehuneko hori merkataritza elektronikoan garrantzitsuak diren beste herrialde batzuen batez bestekotik oso hurbil dago. Erresuma Batuan, adibidez, online kontsumitzaileen bi herenek eskaerak bertan behera uzten dituzte itzultzeko politikarik ez dagoelako.

Eta zer baloratzen dute kontsumitzaileek itzulketen mailan? Itzulketa-politika argia eta eskuragarria izatea, itzulketak doakoak izatea eta egiteko errazak izatea. Itzulketa-tasak, sektore artekoak, %10-20 bitartekoak dira Europako herrialdeetarako (Espainia maila baxuan dago). Shopfy online dendak sortzeko plataforma nagusiaren arabera, mundu fisikoko %9ko batez besteko itzultze-tasak, sektore batzuetan, 2, 3 edo 5 aldiz biderkatzen dira, produktu motaren arabera. Negozio-planak egitean, oso datu garrantzitsua da. Kostu horretan itzulketa-prozesuko gastu guztiak sartu behar dira, hala nola bidalketa eta biltegiratzea, birenbalatzea eta prezioan izan dezaketen deskontua. Zenbait produkturentzat %10eraino iristen da.

Itzulketei dagokienez, beste puntu garrantzitsu bat bidalketa-gastuak dira. Amazonek ez ezik, hainbat online kanalek ere doako entrega azkarraren kultura ezarri dute. Horren ondorioz, kontsumitzaile mota berri bat agertu da, Aldez aurretik jakinik horietako batzuk itzuliko dituela. Hori dela eta, etxe asko ia probaleku partikular bihurtu dira. Eta horrek pentsarazten du metaversoak, esperientzia fisikoak birsortzeko unibertso digital gisa, alternatiba onak eskaintzen dituela produktuen joan-etorri hori saihesteko.

keyboard_arrow_up