Tomy Rohde nekazari tuiteroa da, eta bere lurrean ekoitzitako olioa Espainia osoan desiratzea lortu du. Soilik sare sozialen bidez egiten du salmenta, duela gutxi arte ia ezagutzen ez zuen kanal baten bidez. Café San Jorgeren online dendak oso artisau erara egindako kafe txigortua online bakarrik banatzen du. Hau da, ondo zaindutako kafea. Sare sozialen bidez merkaturatzen dute, streaming-ak (zuzeneko emisioak, aurreko edukietan aipatu ditugunak) eta bideo biralak. El Asador en tu Casaren online denda, tenperatura baxuan eta hutsean sukaldatzen du, goi mailako gastronomiako teknikak, ondoren bere produktua Internet bidez bere bezeroei helarazteko.
Olioa, kafea eta honen erretzea ondo zaindua eta landua, mundu digitaleko kanal egokienen bidez banatuak. Offline produktu tradizional eta eskuragarri batean oinarritutako eskaintza online mundura nola eraman erakusten duten hiru adibide. Eta nola egiten dute? Artisautzako eduki batetik abiatuta (kontu handiz egina, hain zuzen ere, kanal digitaletan eragina izateko), efektuak sortzeko (hau da, hornitzaileak eta kontsumitzaileak modu pertsonalizatuan konektatuz). Internet bidez saltzeko moduaz hitz egiten dugunean, askotan, galderak balio-katean atzerago joan beharko luke: ba al dugu lurralde osoan lehiatzeko moduko produktu bereizgarririk? Kanal digitalak ez dira gai izango produktu bat bereizteko. Hala ere, produktu bereizgarri bat gai izango da kanal digitalen estrategia diferentziala izan dadin. Estrategia digital bat egin aurretik, hobe dugu gure produktuari buruz hausnartzea.