INTERNET EROSKETA INFORMATURAKO
Internetek, 90eko hamarkadaren erdialdean demokratizatu zenak, aldaketa garrantzitsuak ekarri zituen bizimoduetan. Beharbada garrantzitsuena zen kontsumitzaileak ez zuela produktuaren bila joan behar, produktua harengana etor zitekeela […]
DATUAK ENPRESEN ARTEKO HARREMANETARAKO TRESNA GISA
Amazonek duela urte askotatik aipatzen duen zerbitzu bat abiarazi du. Store Analytics deitu dio, Amazon Go eta Amazon Fresh dendetako produktuei eta publizitate-kanpainei buruzko informazioa […]
PATROI ILUNAK
Amazonek, urte askoan aurre egin ondoren, erabiltzaileari Prime zerbitzuan baja ematea zailtzeko ezartzen dituen eredu ilunak ezabatuko dituela dirudi. Web orri askoren DNAn dago portaera […]
ONLINE EROSTEKO OHITURAK
IAB Spainek Espainiako merkataritza elektronikoa aztertzen duen E-commerce 2022 azterlana aurkeztu du egunotan. Kontuan hartu beharreko ondorio garrantzitsu batzuk ematen ditu Online erosleen kopuruak […]
BILKETA-PUNTUAK
Duela gutxi arte, bilketa-puntu bihurtzeko aukera ez zen tokiko saltoki batekin lan egitean maiz agertzen zen kontua. Baina pandemian merkataritza elektronikoak izan duen hazkundearen ondorioz, […]
ZER EZKUTATZEN DA ORGA BATEN ALBORATZE-TASAREN ATZEAN?
Kontsumitzaileen % 65ek onartu du erosketa-orga utzi duela noizbait. Bertan behera utzitako orga bat amaitu gabeko erosketa bat da, non bezeroak produktu bat erosteko duen […]
BIHURKETA-TASA
Konbertsio-tasa lineako denda baterako webgunea bisitatzen duten erabiltzaileen kopurua eta nik nahi dudan helburua lortzen duen zenbakia (hortik “bihurketa” terminoa) erlazionatzen dituen metrika bat da. […]
AMAZONEN A9 ALGORITMOA
Amazonen A9 algoritmoaren bilakaera ulertzea modu egokia da merkataritzan bilaketaren sektoreak eskainiko dituen berrikuntzei buruz eguneratuta egoteko. Ez dezagun ahaztu, azkenean, Amazonen algoritmoa dela produktu […]
SHEIN: 500 ERREFERENTZIA BERRI EGUNEAN!
Shein (“She In”), albiste izan da azkenaldian kontu askorengatik. Komunikabideetan estali ohi diren logika ekonomikoen aurrean, titularrek, beren balioa (kotizazio eza, oraindik pribatua baita) Inditex […]
DRONEEN ENTREGEN HAZKUNDE BIZKORRA
Mckinseyren Drone delivery: more lift than you think txostenak, datu eta deskribapen askorekin, mundu mailako merkataritzaren modako gaietako bat zehazten du: droneekin entregatzea. Izan ere, […]
BNPL- BUY NOW PAY LATER- BELAUNALDI GAZTEEN ARTEAN
Ez dakit inoiz BNPL (Buy Now Pay Later) akronimoaren berri izan duten. “Orain erosi eta gero ordaindu” bezala itzul genezake. Munduko zenbait eremutan oso hedatuta […]
TikTok-eko ERABILTZAILEAK AKTIBOAGOAK DIRA ETA ERAGIKETA GEHIAGO EGITEN DITUZTE
Duela egun batzuk TikTok erabileei buruzko datu batzuk argitaratu ziren, eta honek gogoeta eragin beharko luke edozein erakundeetan. Inori ez zaio ihes egiten, TikTok Social […]
ERREALITATE AREAGOTUA ETA HAREN AUKERAK
Walmart, banaketa-kate handia, Retail berritzeko prozesuaren buru izaten jarraitzen du. Duela egun batzuk, Snapchatekin elkarlanean hasi zen, eta, bertan, errealitate areagotuaren bidez, bere linealetako produktuak […]
AIPAMENAK, HOBETZEKO ELEMENTU GISA
Ikerketa honen arabera, erosleen %70 prest dago denda fisiko batean gehiago gastatzeko Interneten aipamen positiboak irakurri badituzte. Bestalde, McKinseyren beste artikulu honen arabera, marka askok […]
P2C -PRODUCT-TO-CUSTOMER
Salmenta-kanalen kopuruak, batez ere kanal digitalean, nabarmen egin du gora azken urteotan. Arazoa da produktuen jabe diren enpresa askok banaka kudeatzen dituztela. Hau da, alde […]
DRONE BIDEZKO ENTREGAK: ERREALITATEA ALA FIKZIOA?
Drone-ak garraiatzeko eta paketeak entregatzeko eragiketa logistikoak baimentzetik oso gertu dago Espainia. Oso futurista dirudi, baina munduko beste leku batzuetan errealitate bat da. Kalkulatzen da […]
SEKTOREAREN PROIEKZIOA MARKATUKO DUTEN 3 JOERA
Kantarrek Espainiari buruz emandako datuen arabera, FMGC (berehalako kontsumoko ondasunak) sektorearen proiekzioa egin daiteke Espainian 2022an. Sektorean nolabaiteko normaltasunera itzultzea espero da. Baina, aldi berean, […]
RETAIL SEARCH, GOOGLE-EN ERREMINTA BERRIA
Azken egun hauetan jakin dugu Googlek modu orokortuan aterako duela «Retail Search». Online dendetarako produktuen barne-bilaketarako zerbitzua da. Horrela, handitu egiten du saltokietarako produktuak aurkitzeko […]
TRANTSIZIO DIGITALERAKO APLIKAZIO BERRIAK
Ikusizko konfigurazioko aplikazioek, Digital Wallets, Customer IAM eta Customer Assistants, hurrengo bi urteetan Commerce Digitalean eragin handia izango duten lau teknologiak gisa kokatzen dira. Ziur […]
MODAREN ASTEA METAVERSOAN
Duela egun batzuk, Mangok Decentralandeko modaren astean Metabersoan egongo zela iragarri zuen. Esaldi honetan dagoeneko azaltzea merezi duten hainbat gai daudela uste dut. Lehenengoa metabersoa […]
EROSKETA-ESPERIENTZIAREN GARRANTZIA, BAITA ONLINE EROSKETAN ERE
Online denden erabilera-esperientziaren bilakaera oso garrantzitsua da. Erosotasunean, aukeretan eta gogobetetasunean irabazten joan gara. Agian gogoratuko dituzu dendetatik joaten ginen egun haiek, ez genizkielako zure […]
ENTZUTE DIGITALA: ZEIN DA NIRE AUDIENTZIAREN TRENDING TOPIC-A?
Momentuko espiritual (alemanek zeitgeits deitzen dutena) aro jakin bateko giro kultural edo intelektualari egiten dio erreferentzia. Hori, merkataritzak hiriko kulturarekin duen harremanean isla daiteke, bere […]
BIHURKETA-TASA, BISITAK, SAIOAK… WEBGUNE BATEN ERAGINKORTASUNA IKUSTEKO
Bihurketa-tasak, askotan, online denda baten eraginkortasuna berrikusteko adierazle nagusietako bat bezala erabiltzen dira. Webguneek egin ohi duten galdera adierazle horren balioa handia edo txikia den […]
PROBALEKU BIRTUALAK TENDENTZIA DIRA
Probaleku birtualek albiste asko sortzen jarraitzen dute. Badirudi 2022ko beste joera bat bihurtzen hasi direla. Funtsean, ingurune birtual bateko probaleku bat produktu batekin kontaktu fisikorik […]
ERRESEINEN GARRANTZIA ONLINEKO EROSKETAN ETA “FAKE REVIEW-EN” PROFILERAZIOAN
Giza pizgarririk boteretsuena soziala eta konparazioa da. Horregatik, erreseinak dituzten webguneek gizakiok dugun joera hau ustiatzen dute. Dagoeneko ezagutzen dugu Amazon eta TripAdvisor marka batzuk […]
SMARTPHONEA, ONLINE EROSKETAK EGITEKO GAILU GOGOKOENA
2021eko Gabonetan, online salmenten %43a gailu mugikor adimendun batetik egin ziren. Ipar Amerikan online saltzen duten konpainien Top 1.000rako, webgunerako trafikoaren batez bestekoa %65,0koa izan […]
RETAILARI BURUZKO ANALISIAREN 8 ITEM
2PM enpresak, Deloitterekin batera, retailari buruzko azterketa aurkeztu du. Dokumentuaren puntu nagusiak hauek dira: Marken helburua erabiltzaileekin salmenta-kanal propioa garatzea izango da. Apustu honetan nabarmentzen […]
FACEBOOKEK LOKALAK ALOKATZEN DITU ERAKUSLEIHO BIRTUAL BIZIDUNAK SORTZEKO
Seattlelen, Facebook, pandemiagatik itxita zeuden lokalak alokatzen hasi da, erakusleiho birtual animatuak sortzeko. Zer da hau? QR kodeak dituzten erakusleihoak. Hau da, edozein gailu mugikorretatik […]
ERAKUSLEIHO DIGITALA -DESKRIBAPENAK, ARGAZKIAK, TESTUAK…- BEZEROEN EROSKETAREN ELEMENTU ERABAKIGARRIA
Merkataritza elektronikoaz ari garenean, askotan pentsatzen dugu prezioa, ordainbideak eta aukera logistikoak direla gure bezeroen erabakia gehien baldintzatzen duten faktoreak. Bereziki prezioari dagokionez, askotan nahastu […]
AZKEN MILIAKO ARAZOAK
Zalantzarik gabe, merkataritza elektronikoak jarduera bolumen bat ekarri du hirietara, inoiz ikusi gabeko pakete-banaketari dagokionez. Hiri batzuk saturatzen hasten dira horregatik. Ezer baino gehiago, banaketa-ibilgailuen […]
ITZULKETA POLITIKA ETA BIDALKETA GASTUAK, ONLINE EROSKETAREN BALDINTZATZAILEAK
Badakigu espainiarren %40-50ak online erosten duten artikuluren bat itzultzen dutela, ONTSI inkestaren baten arabera. Bestalde, Sendcloud azterlan baten arabera, Espainiako 10 kontsumitzailetik 7k beti egiaztatzen […]
PRODUKTU BEREIZGARRIAREN ARRAKASTA ONLINE SAMENTAN
Tomy Rohde nekazari tuiteroa da, eta bere lurrean ekoitzitako olioa Espainia osoan desiratzea lortu du. Soilik sare sozialen bidez egiten du salmenta, duela gutxi arte […]
LIVESTREAM SHOPPING EDO EROSKETAK ZUZENEAN
Livestream shopping (zuzeneko erosketak edo zuzeneko merkataritza) 2022ko joera izango da negozio digitalen munduan. Merkataritza-enpresen eta bezero edo kontsumitzaileen arteko harreman-bide berri bat markatzen duen […]
OMNIKANALITATEA HEMEN ETA ORAIN
Oliver Wymanen txosten baten arabera, 2005etik, mundu mailan txikizkako salmentarako erabilitako azalera egonkortu egin da. Establezimendu kopurua berdin mantentzeak ez du esan nahi ezer aldatuko […]